THE FIRST INTERNATIONAL LUXURY & LIFESTYLE
COMMUNICATIONS NETWORK

New Division nota bene WELLBEING the new life style New Division nota bene WELLBEING the new life style
sermo

SERMO is the first global network of communications agencies for brands in the luxury and lifestyle sectors. Built on Rewarding Relationships, not ownership, SERMO offers a viable alternative to the major global players.


Clients in the lifestyle, beauty, luxury and fashion sectors value the connections, creativity and attention to detail that local specialists deliver. But they also want a global, strategic perspective and the thought leadership that traditionally resides with major, one-size-fits-all networks.


This is why we are the trusted partners of some of the world’s leading luxury and premium lifestyle brands including P&G, American Express and Adidas by Stella McCartney.

text

¿Quieres saber más sobre nosotros?


Suscríbete a Notabene Flash, nuestra newsletter mensual.

Escribe aquí tu correo y nosotros nos encargamos del resto...

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar análisis de uso y de medición de nuestra web para mejorar nuestros servicios. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración de su navegación u obtener más información aquí. Más información

Las opciones de cookie en este sitio web están configuradas para "permitir cookies" para ofrecerte una mejor experiéncia de navegación. Si sigues utilizando este sitio web sin cambiar tus opciones o haces clic en "Aceptar" estarás consintiendo las cookies de este sitio.

Cerrar